L’actual situació de confinament ens va obligar a suspendre la darrera de les tres sessions de portes obertes que havíem programat aquest curs de cara al procés de preinscripció i matrícula del curs vinent.

Per això hem pensat que seria bona idea, tot i que sabem que no és el mateix que veure-la i sentir-la en directe, preparar un seguit de vídeos explicatius sobre diferents aspectes de la nostra escola. El que hem fet és explicar la presentació que exposem durant les portes obertes en aquests vídeos. També en trobareu un altre amb una breu visita virtual per alguns espais de l’escola. Insistim, l’escola és una realitat viva plena de molts matisos que són difícils d’explicar en aquestes circumstàncies. Tot i així, esperem que us sigui útil a l’hora de prendre una decisió tan important com la d’escolaritzar els vostres petits i petites.

En els següents enllaços podeu descarregar-vos el díptic que explica molt breument tota la informació d’aquests vídeos i el díptic informatiu de l’AFA, amb informació referent a menjador, extraescolars i altres serveis.

A l’espera de saber quan es reactivarà el procés de preinscripció, podeu fer-nos qualsevol consulta mitjançant el correu de l’escola o el correu de l’AFA. Els trobareu fàcilment en la capçalera de la web. Estarem encantades de resoldre-us qualsevol dubte.

Per altra banda hem programat una videoconferència en directe el proper divendres 8 de maig a les 12.00 del migdia per poder resoldre dubtes sobre el que heu pogut veure i escoltar als vídeos que hem preparat. Podreu accedir-hi prement aquest enllaç: meet.google.com/nhx-imej-qcr.

Desitgem que tota aquesta informació us sigui d’utilitat.