Aquest curs, el Consell d’Infants està format per 16 representants de les aules bombolla d’educació primària. Els seus membres han estat escollits per les seves aules després d’un procés de participació democràtica.

Enguany les seves funcions a l’assemblea seran:

• Representació de les aules a l’assemblea
  • Transmissió d’informació
  • Participació en tasques diverses: elecció del tema de l’escola, repensar el pati de l’escola, etc.
  • Aportació d’idees i suggeriments

Aquest any, donada la situació de pandèmia i davant la impossibilitat de poder barrejar membres de diferents grups bombolla, el Consell d’Infants serà l’únic que es reunirà Ho farà  un cop al mes per dur a terme les seves funcions en un espai obert i respectant les mesures de seguretat de distanciament i, si és necessari, mascareta. Per una banda es reuniran els delegats i delegades dels petits i per una altra els representants dels grans.

Vera Olmedo

Delegada de 1A