Aquest curs, el Consell d’Infants està format per 12 representants de les aules d’educació primària. Els seus membres han estat escollits per les seves aules després d’un procés de participació democràtica.

Enguany les seves funcions a l’assemblea seran:

  • Representació de les aules a l’assemblea
  • Transmissió d’informació
  • Participació en tasques diverses: conscienciació sobre temes d’interès general de l’escola, repensar el pati de l’escola, etc.
  • Aportació d’idees i suggeriments

Ens reunirem un cop al mes per dur a terme les seves funcions.

El Tom i l’Àngel, seran els representants de la nostra escola al Consell d’Infants Municipal.

Estefania

Delegada de 1A

Guisla

Delegada de 2B

Emma

Delegada de 4A

Noa

Delegada de 5B

Jael

Delegada de 1B

Raul

Delegat de 3A

Ares

Delegada de 4B

Tom

Delegat de 6A

Roc

Delegat de 2A

Sira

Delegada de 3B

Joan

Delegat de 5A

Àngel

Delegat de 6B