Informació General

Preinscripció

Quines són les dates de preinscripció?

Preinscripció: del 7 al 21 de març

Llista de sol·licituds amb puntuació provisional: 21 d’abril

Reclamacions a la puntuació provisional_ del 22 al 28 d’abril

Llista de sol·licituds amb puntuació definitiva: 3 de maig

Sorteig de desempat per sol·licituds amb mateixos punts: 9 de maig

Oferta final de places: 9 de juny

Llista d’alumnat admès i llista d’espera: 10 de juny

Quina documentació necessito?

Consulteu aquí la documentació

Matriculació

Quin és l'horari de matriculació?

Podreu formalitzar la matrículació entre el 20 i el 28 de juny.

Per realitzar la matriculació podeu concertar una cita amb la Sílvia. la nostra administrativa, o bé trucant al 938140227 o per correu electrònic a administració@escolasantjordivng.cat

Quina documentació necessito?

Per realitzar la matriculació necessitareu:

• 3 fotos mida carnet amb el nom de l’infant al revers
  • El carnet de vacunes
  • Targeta sanitària

En el moment de la matrícula també us facilitarem la següent documentació que haureu de signar i  que si ho desitgeu ja podeu portar complimentada.

També se us facilitarà una carta informativa relacionada amb com fer els pagaments de la quota de material i d’altres mitjançant l’aplicació TPV.

El proper dijous 29 de juny a les 16.00 tindrà lloc la reunió informativa per explicar-vos el procés de familiarització dels infants d’INF3 i algunes qüestions a tenir en compte de cara a l’inici de curs. També aprofitarem per explicar-vos com es farà l’entrevista personalitzada amb totes les famílies al mes de setembre.

L’Associació de Famílies d’Alumnes també us facilitarà tota la informació sobre els serveis que ofereix a les famílies, que també podeu consultar a través dels següents enllaços:

Trobareu tots els formularis d’inscripció als diferents serveis dins de la mateixa web. Qualsevol dubte, podeu fer la consulta a afasantjordi@gmail.com