Informació General

Preinscripció

Quines són les dates de preinscripció?

Preinscripció: del 7 al 21 de març

Llista de sol·licituds amb puntuació provisional: 21 d’abril

Reclamacions a la puntuació provisional_ del 22 al 28 d’abril

Llista de sol·licituds amb puntuació definitiva: 3 de maig

Sorteig de desempat per sol·licituds amb mateixos punts: 9 de maig

Oferta final de places: 9 de juny

Llista d’alumnat admès i llista d’espera: 10 de juny

Quina documentació necessito?

Consulteu aquí la documentació

Matriculació

Quin és l'horari de matriculació?

Podreu formalitzar la matrículació entre el 21 i el 29 de juny.

L’horari de matrículació serà de 9.00 a 14.00 i de 15.00 a 16.30. Adreceu-vos a la Magda, que és la nostra administrativa.

Quina documentació necessito?

La informació encara no està actualitzada per aquest curs. A continuació podeu veure la que solem demanar.

• 3 fotos mida carnet amb el nom de l’infant al revers
  • El carnet de vacunes
  • Targeta sanitària

En el moment de la matrícula també us facilitarem la següent documentació que haureu de signar i  que si ho desitgeu ja podeu portar complimentada (en els propers dies us la podreu descarregar).

També se us facilitarà una carta informativa relacionada amb com fer els pagaments de la quota de material i d’altres mitjançant l’aplicació TPV.

Al llarg del mes de juny i juliol contactarem amb vosaltres per explicar-vos com es farà l’entrevista personalitzada amb totes les famílies. Estem pendents de quin serà el calendari d’inici de curs definitiu.

L’Associació de Famílies d’Alumnes també us facilitarà tota la informació sobre els serveis que ofereix a les famílies, que també podeu consultar a través dels següents enllaços:

Trobareu tots els formularis d’inscripció als diferents serveis dins de la mateixa web. Qualsevol dubte, podeu fer la consulta a afasantjordi@gmail.com

Informació que he de tenir en compte

En el moment de la matrícula se us demanareu que concerteu una breu entrevista amb les membres de l’equip d’educació infantil abans d’acabar el curs per fer un primer contacte amb vosaltres i l’infant. L’administrativa disposarà d’una graella on us podreu anar apuntant.