Informació General

Oferta inicial i definitiva de places

En aquest enllaç del MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA podreu veure l’oferta inicial de. places pel curs 2021-20212.

El codi per cercar la nostra escola és 08061041.

En aquest enllaç podeu trobar l’oferta inicial

En aquest enllaç podreu trobar l’oferta definitiva

Llista baremada definitiva i número de desempat

Ja podeu consultar la llista baremada definitiva un cop resoltes les reclamacions

Número de desempat: 69.448

Preinscripció

Breu videotutorial de com fer la preinscripció

En aquest vídeotutorial podreu veure com es pot fer la preinscripció de forma telemàtica.

Quines són les dates de preinscripció?

Del 15 al 24 de març

Per preinscripció a Educació Infantil consulta aquí, la resta de dates importants.

Per preinscripció a Educació Primària consulta aquí, la resta de dates important

Quina documentació necessito?

Mireu també els vídeos del final d’aquesta pàgina, per tal de saber com ens heu de fer arribar tota la documentació.

Com ens podeu fer arribar tota la documentació?

Des de l’escola validarem la documentació que hagueu adjuntat en el procés de preinscripció. Si voleu podeu enviar un correu a  preinscripcio@escolasantjordivng.cat per si us voleu assegurar que hem rebut la documentació i que no falta res.

Matriculació

Quina documentació necessito?

La informació encara no està actualitzada per aquest curs. A continuació podeu veure la que solem demanar.

• 3 fotos mida carnet amb el nom de l’infant al revers
  • El carnet de vacunes
  • Targeta sanitària

En el moment de la matrícula també us facilitarem la següent documentació que haureu de signar i  que si ho desitgeu ja podeu portar complimentada (en els propers dies us la podreu descarregar).

L’Associació de Famílies d’Alumnes també us oferirà certa informació sobre els serveis que ofereixen.

Finalment i donades les circumstàncies excepcionals d’aquest final de curs posposem l’entrevista personalitzada amb totes les famílies al mes de setembre.

Informació que he de tenir en compte

En el moment de la matrícula se us demanareu que concerteu una breu entrevista amb les membres de l’equip d’educació infantil abans d’acabar el curs per fer un primer contacte amb vosaltres i l’infant. L’administrativa disposarà d’una graella on us podreu anar apuntant.