Divendres passat vam poder tornar a celebrar Sant Jordi a l’escola, i això ens va fer molt felices. L’escola i la comissió de Festes de l’AFA van preparar activitats per a infants i famílies, i a més vam poder gaudir d’un berenar boníssim que ens va preparar la nostra cuinera Puri: coques i Sant Francisco -sense alcohol, és clar!- per a totes i tots!

La Sandra i el Fede van presentar un Kahoot literari familiar, que va ser molt emocionant per a infants i famílies. Les taules de pícnic es van convertir en una zona de manualitats, on nenes i nens van poder pintar i retallar roses i dracs. Des de l’AFA, vam exposar al pati tots els llibres que hem comprat per a la Cova del Drac, la biblioteca de l’escola. Els infants també van poder gaudir de la lectura d’una forma més lúdica a la Biblio-pati, una iniciativa que va tenir molt bona acollida.

L’alumnat de sisè també va aprofitar per vendre roses i llibres per recaptar diners pel seu viatge de fi de curs.

Us deixem algunes imatges d’aquesta festa tan bonica!