A P5 CONTINUEM TREBALLANT LES EMOCIONS A PARTIR DE L’ESCOLTA DE DIFERENTS MÚSIQUES.
DESPRÉS DE TREBALLAR LA TRISTESA, ARA SENTIM LA RÀBIA.
ESTIRATS AL TERRA AMB ELS ULLS TANCATS, ELS NENS/ES HAN ESCOLTAT UN FRAGMENT DE LA CINQUENA SIMFONIA DE BEETHOVEN. TOT SEGUIT, ASSEGUTS EN ROTLLANA, HEM INICIAT UNA CONVERSA ON CADA NEN/A HA DIT QUINA EMOCIÓ HA SENTIT. COM LA MAJORIA HA SENTIT QUE ESTAVEN ENFADATS EN ALGUNS MOMENTS ON ELS SONS EREN FORTS, HEM INTUÏT QUE TREBALLAREM UNA ALTRA EMOCIÓ: LA RÀBIA.
A CONTINUACIÓ ENS HEM ANAT PASSANT EL TITELLA DE LA RÀBIA I CADASCÚ HA COMENTAT QUINA COSA O COSES ELS FA ESTAR ENFADATS.
HEM PARLAT EN ROTLLANA SOBRE EL COMPOSITOR CLÀSSIC BEETHOVEN, SI HAVIEN ESCOLTAT LA PARAULA SIMFONIA, QUINS INSTRUMENTS SONEN… I HEM VIST UN LLIBRE ON EXPLICA LA VIDA I L’OBRA MÉS IMPORTANT D’AQUEST MÚSIC.
TAMBÉ A PARTIR DE L’ESCOLTA D’AQUEST FRAGMENT DE LA CINQUENA SIMFONIA DE BEETHOVEN HEM TREBALLAT LES DIFERENTS INTENSITATS DEL SO (FORT, MIG FORT I FLUIX). GRÀFICAMENT EN UN PAPER S’HA REPRESENTAT COM SÓN ELS SONS ESCOLTATS EN L’AUDICIÓ. FINALMENT, CADA NEN/A HA POGUT TOCAR AMB UNS INSTRUMENTS MUSICALS UNA SEQÜÈNCIA DE SONS DE DIFERENTS INTENSITATS QUE UN COMPANY/A HA TRIAT ENTRE TOTES LES SEQÜÈNCIES PROPOSADES PER LA MESTRA (AMB UN XERRAC HAN FET UN SO FORT, AMB UNA CAIXA XINESA UN SO MIG FORT I AMB UNS BASTONS QUE S’ANOMENEN CLAUS HAN PRODUÏT UN SO FLUIX). ALGUNES FOTOS D’AQUESTA SESSIÓ DE MÚSICA LES PODREU VEURE EN LA SEGÜENT GALERIA.
PER ESCOLTAR L’AUDICIÓ PODEU CLICAR EN EL SEGÜENT ENLLAÇ https://www.youtube.com/watch?v=kBpc3WZOubQ