Des de fa alguns dies, hem implementat alguns canvis en relació als iogurts que servim al menjador de l’escola, seguint les recomanacions de la guia L’alimentació saludable en l’etapa escolar creada pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. El iogurt en sí segueix sent el mateix, del projecte social La Fageda.

Així doncs, què hem canviat?

• L’envàs: per tal de reduir el nombre d’envasos d’un sol ús, hem decidit comprar els iogurts en envasos de litre. A l’hora de servir-los, els posem en uns bols reutilitzables que tenen la mateixa capacitat que els potets de iogurt de plàstic d’un sol ús.
  • El sucre afegit: Seguint, de nou, les recomanacions del Departament de Salut, hem apostat per reduir els sucres afegits, de manera que servim el iogurt natural sense sucre. Durant aquestes setmanes valorarem la seva acceptació per part dels infants.

Us deixem algunes fotografies d’aquests primers dies amb el nou format de iogurt!