Educació Física

By gener 24, 2018maig 27th, 2019Promoció 1019A

Hola som els alumnes de 5è A de l’escola Sant Jordi de Vilanova i la Geltrú.

Ara us explicarem que fem a educació física. Per començar , educació física la fem el dijous des de les 09:00 fins a les 11:00. A vegades fem educació física al gimnàs (dintre de l’escola) o a la pista (a fora, al pati). Al final de la classe ens dutxem als vestidors de l’escola. Al  gimnàs tenim: un trampolí , el plinton , una petita màrfega etc. A la pista traiem material del gimnàs i juguem, a uns tipus de jocs per practicar estratègies per quant juguem a esports.

Quan anem al gimnàs treballem el plinton, primer menys calaixos amb trampoli, a més calaixos i sense trampoli. Quan ja saltàvem bé, vam començar a practicar el potro. Una de les coses que no teníem era el potro, aleshores amb parelles ens posàvem i un feia de potro.

I l’altre el/la salta per sobre repenjant-se a l’esquena. A partir d’aquí vam començar  a fer cadenes saltant-nos un als altres. Quan ja ho teníem dominat vam fer una cadena amb tota la classe. (A l’hora del pati molts alumnes ho practiquen.)