Servei Temps de Migdia

Sens dubte, un dels serveis més importants que ofereix l’AFA és el menjador. L’escola compta amb cuina pròpia i tres cuineres que treballen a tota màquina per donar de dinar a gairebé 250 infants cada dia, repartits en dos torns. Al mateix temps, hi ha un equip de monitores i monitors molt dinàmic que vetlla per l’educació en valors, també a l’hora de dinar.
Per elaborar els menús seguim les recomanacions de la guia Alimentació saludable en l’etapa escolar, publicada pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. La nutricionista de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú revisa periòdicament els menús mensuals que elaborem.

USUARIS EVENTUALS:

Són aquells infants que es queden menys de 3 dies a la setmana al menjador. El preu del menú per a usuaris eventuals és:

• 7,3€/dia per a famílies membres de l’AFA (7,19€+0,11€ serveis de gestió).
  • 8€/dia per a famílies no membres de l’AFA (7,19€+0,81€ serveis de gestió).

USUARIS FIXOS:

Són aquells infants que es queden un mínim de tres dies a la setmana al menjador. Cal que cada setmana siguin els mateixos dies. El preu del menú és més reduït:

• 6,55€/dia per a famílies membres de l’AFA (6,54€+0,01€ serveis de gestió).
  • 7€/dia per a famílies no membres de l’AFA (6,54€+0,46€ serveis de gestió).
Si la inscripció no es realitza durant el mes de setembre, cal que ens aviseu per correu electrònic (afasantjordi@gmail.com)