UNA DECISIÓ IMPORTANT

Com cada any per aquestes dates, arriba el moment de prendre una decisió molt important: l’escola dels nostres fills i filles.

Si en algun moment us heu plantejat portar-los a la nostra escola, ara teniu una oportunitat de conèixer-la una mica millor a les jornades de portes obertes.

En aquesta pàgina hi trobareu tota la informació necessària per assistir-hi.

Com cada any, oferim tres dates per venir a conèixer el nostre projecte educatiu:

Dissabte 17 de febrer de 10.00 a 13.00 (sessió de matí)

La sessió tindrà dues parts:

• 10.00-10.45 Xerrada informativa sobre el projecte educatiu del centre
    • 10.45-13.00 Visita guiada i comentada per l’equip de mestres pels espais de l’escola.

Dilluns 19 de febrer a les 11.15. (sessió de matí)

La sessió tindrà dues parts:

• 11.15-12.30 Visita de l’escola en horari lectiu
  • 12.30-13.30 Xerrada informativa sobre el projecte educatiu del centre

Dijous 22 de febrer a les 15.15 (sessió de tarda)

• 15.15-16.30 Visita de l’escola en horari lectiu
  • 16.30-17.30 Xerrada informativa sobre el projecte educatiu del centre

Passos a seguir:

1. Entreu al formulari per reservar plaça a una de les tres jornades de portes obertes.
  2. Al cap d’uns dies d’haver-vos inscrit, us enviarem un correu amb tota la informació per assistir-hi.
  3. Visualitzeu els vídeos “Càpsules amb ADN” que trobareu una mica més avall.

COM FUNCIONARAN LES PORTES OBERTES

1. Com que són reunions molt informatives, és aconsellable que els infants no hi assisteixin.
  2. Us agruparem en grups de visita el més reduïts possibles per tal de poder donar resposta a totes les vostres preguntes.
  3. Visitarem les aules d’educació infantil i primària per tal de vivenciar el projecte educatiu.
  4. Us explicarem els fonaments ideològics i pedagògics del nostre projecte educatiu.

CÀPSULES AMB ADN