UNA DECISIÓ IMPORTANT

Com cada any per aquestes dates, arriba el moment de prendre una decisió molt important: l’escola dels nostres fills i filles.

Si en algun moment us heu plantejat portar-los a la nostra escola, ara teniu una oportunitat de conèixer-la una mica millor a les jornades de portes obertes.

En aquesta pàgina hi trobareu tota la informació necessària per assistir-hi.

Passos a seguir:

1. Consulteu al cartell les dates de portes obertes.
  2. Inscriviu-vos en el formulari de cita prèvia a una de les dues jornades de portes obertes.
  3. Visualitzeu els vídeos “Càpsules amb ADN” que trobareu una mica més avall.

COM FUNCIONARAN LES PORTES OBERTES

1. En primer lloc hi haurà una xerrada inicial en grups de 10 persones per explicar la línia general del centre.
  2. Posteriorment cada grup de 10 persones farà un recorregut pedagògic guiat per mestres de l’equip docent pels diferents cicles de l’escola.
  3. Al final, hi haurà la possibilitat de formular preguntes que hagin quedat pendents de resoldre.

CÀPSULES AMB ADN